måndag 21 maj 2012

i all hast

Idag brevväxling om stormöte plus Kehys möte om enhetens uppgift. Hm vad är min plats där då?
Översättning om tilläggstid för utställningen kring centrumbiblitoeksförslagen. Den var nämligen populär.
Skriver mera i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar