Ska skriva ner olika iakttagelser kring mitt jobb som svensk bibliotekarie i Helsingfors stadsbibliotek
måndag 21 maj 2012
i all hast
Idag brevväxling om stormöte plus Kehys möte om enhetens uppgift. Hm vad är min plats där då?
Översättning om tilläggstid för utställningen kring centrumbiblitoeksförslagen. Den var nämligen populär.
Skriver mera i morgon...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar