torsdag 30 mars 2017

bu för onödig reform. (Nu sa jag det)

Det här blev igen en rätt konstig vecka, är lite upprörd över förvaltningsreformen som råddar till livet alldeles totalt. Få se nu. Men det ser väl ut som om jag skulle få stanna inom bibban och antagligen under huvudbibban, inte hankinta,
Igår hade seniornätverket möte och jag har också annars lagt ner en hel del tid på marknadsföring och nätverkande av olika slag.

och så har jag förberett föredraget för hörselförbundet i måndag.
Annars kommer jag att vara ledig nästa vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar