torsdag 5 mars 2020

skrivandes

Idag fick jag texten om kasberget klar. Svarade också på en fråga i Kysy.fi om formen gråtandes. Som är talspråk av particip presens.
Skulle ha lite palaver med Aino, men den blev inte av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar