Ska skriva ner olika iakttagelser kring mitt jobb som svensk bibliotekarie i Helsingfors stadsbibliotek
torsdag 5 mars 2020
skrivandes
Idag fick jag texten om kasberget klar. Svarade också på en fråga i Kysy.fi om formen gråtandes. Som är talspråk av particip presens.
Skulle ha lite palaver med Aino, men den blev inte av.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar