torsdag 22 augusti 2019

bästa nya biblioteket i världen?

Idag organiserade jag lite hösten, lånade böcker för novellkafeet om en vecka, mm. sånt. Sen kom texten om prisutdelningarna på IFLA nästa vecka. Igår sades det att de skulle komma först på fredan, men de kom idag. Jag hann faktiskt jobba med dem rätt mycket, så det blir ingen hyperdag på måndan.

Ode är kandidat till ett pris om bästa nya biblioteket i världen. Prisutdelningen är på tisdan. Det finns nu två versioner av pressmeddelandet, en ifall det blir vinst, en om det inte blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar