måndag 8 december 2014

Talböcker och Drumsö

Idag har jag översatt en text om Celiabibliotekets samarbete med stadsbibban. Det är lite råddigt att inspelade böcker som Celia lånar kallas talböcker, medan de som vi lånar kallas ljudböcker. Höll på att glömma det, och jag tror att skillnaden kommer att utplånas ganska snart.
Jag har också översatt en liten text åt Drumsö bibba och så har jag gjort novellkaféaffisch för 14.1. Tycker att den borde ut före julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar